- Teknik servise cihaz kabulünde teslim yöntemine göre; Teknik servise teslim edilen her cihaz için teknik servise giriş yaptığına dair bilgilendirme formu müşteriye e-posta kanalı ile iletilir. Penta ‘ya verilen e-posta adresinin doğruluğu veya aktifliği müşterinin sorumluluğundadır. İlgili formda yanlış, hatalı, eksik, fazla bilgi olması durumunda müşteri Penta ile hemen iletişime geçmelidir. 3 gün içinde bildirilmeyen hatalardan kaynaklanacaklar müşterinin sorumluluğunda olacaktır.
- Müşteri tarafından elle teslim edilen cihazlar için;
- Teknik Servis Cihaz Kabul Formunun müşteri tarafından doldurulması ve karşılıklı olarak imzalanması esastır. İmza atmaktan çekinen müşterinin cihazı teslim alınmayacaktır.
- Cihazın teslim anında yanında bulunan parçaları, ekipmanları, aksesuarları müşteri tarafından, teknik servis kabul personelinin eşlik etmesiyle doldurulacaktır.
- Müşterinin imzası şartların kabul edildiği anlamına gelir.
- Kargo, otobüs vb. yöntemlerle ulaştırılan cihazlar için
- Müşteri cihazın markası, modeli, seri numarası, beraber gönderildiği ekipmanlar, parçalar vb. ile arızanın, problemin veya isteğin açıkça yazılmış olduğu bu belgeyi en geç cihazın ulaştığı gün Penta ’ya bildirilmiş olmalıdır. İlgili bilgiler gelinceye kadar cihaz işleme alınmayacaktır.
- Cihaz ulaştıktan sonra bu sözleşmenin onaylanmaması durumunda cihaz alıcı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
- Müşteri tarafından elle teslim edilen cihazlar için;
- Teknik servise teslim edilen her cihaz için teknik servise giriş yaptığına dair bilgilendirme formu müşteriye e-posta kanalı ile iletilir. Penta ‘ya verilen e-posta adresinin doğruluğu veya aktifliği müşterinin sorumluluğundadır. İlgili formda yanlış, hatalı, eksik, fazla bilgi olması durumunda müşteri Penta ile hemen iletişime geçmelidir. 3 gün içinde bildirilmeyen hatalardan kaynaklanacaklar müşterinin sorumluluğunda olacaktır.
- Müşteri teslim ettiği cihazın tüm güvenlik, kullanım, bakım bilgilerinin bulunduğu dokümanları Teknik Servise vermekle sorumludur.
- Müşteri teslim ettiği cihazda olağan dışı elektriksel, pnömatik ya da mekanik risk varsa teslim aşamasında Teknik Servisi bilgilendirmelidir.
- Arıza Tespit Bedeli, her cihaz – cihaz grubu için farklı olabilmekle beraber, tespit sonrası “Yapılması Gereken İşlemler “‘in müşteri tarafından kabul edilmemesi durumunda fatura edilecektir. Onarım, servis, bakım, parça teklifi kabul edildiğinde Arıza Tespit Bedeli faturalandırılmayacaktır.
- Hazırlanan teklif onaylanmadan iş ve işlemler başlamayacaktır. Onay yöntemi yazılı olmalıdır.
- Bakım, servis, onarım, parça değişimi vb. işlemler katmanlı bir işlem bütününü gerektirebilir. Bu süreç dahilinde, her yapılan işlem, giderilen bir arıza, değişen parçadan sonra yeni bir arıza, hata, problem gözlenebilir. PENTA cihazda bulunan tüm hata, arıza, ihtiyacı ilk teslim aldığında belirleyemeyebilir. Süreç içerisinde birden fazla teklif hazırlanabilir. Tüm müşteriler cihazlarını teslim ederken bu ihtimali göz önünde bulundurmalıdır. PENTA, bu ihtiyacın kaynaklanma sebebini açıklamakla sorumludur.
- PENTA gerekli gördüğü durumlarda ayrıca işçilik bedeli talep edebilir.
- Arıza tespit bedeli 1,500 TL'dir. Yalnızca teklif edilen hizmet ve parça kalemleri kabul edilmediğinde faturalandırılacaktır.
----
Hizmet yeterlilik belgemiz için lütfen tıklayınız.
----
Teknik servis hizmeti almak için basılı formumuzu doldurun. PDF , DOCX
Basılı kopyaların imzalı şekilde ya cihazlarla beraber fiziken ya da taranıp elektronik posta ile bize iletilmesi gerekmektedir.
----
Teknik servis hizmeti almak için online formumuzu doldurun.
Aşağıdaki online formu doldurmanız halinde, yukarıda yer alan "Teknik Servis Şartlarını" kabul etmiş sayılırsınız. Lütfen online başvuru yapmadan önce şartları okuduğunuzdan ve onayladığınızdan emin olunuz.